הרשמה לדיוור של VICHY

עדכונים, הטבות, טיפים וכל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול לגבי טיפוח העור
מחכה לך בתיבת המייל!

רשימת קניות המיועדת לגיל המעבר: מסע עולמי במזונות המעניקים איזון הורמונלי

בגיל המעבר, מזונות מסוימים יכולים להרגיע סימפטומים כמו גלי חום, ואילו אחרים יכולים להחמיר אותם, בעוד קיימים מזונות נוספים אשר פועלים כדי לתקן את העור ולהגן עליו מפני ההזדקנות. רשימת הקניות הזו המיועדת לגיל המעבר כוללת מזונות טעימים ובריאים מכל רחבי העולם שיגרמו לך להיראות ולהרגיש במיטבך.

השינויים ההורמונאליים הדרמטיים אשר מתרחשים בגיל המעבר יכולים להוציא את גופך מאיזון: גלי חום והזעות לילה, עור יבש, ואפילו חרדה יכולים להפוך למטרד אמיתי. למרבה המזל, מזונות מסוימים יכולים לסייע לאזן מחדש את הגוף והנפש, להקל על התסמינים האלה ולסייע לך להיראות ולהרגיש זוהרת ורגועה. המזונות האלה מגיעים מכל רחבי העולם: הוסיפי אותם לעגלת הקניות שלך כחלק מתזונה בריאה. זכרי, את הינך מה שאת אוכלת.

מסין: טופו ומוצרי סויה על מנת להקל על גלי החום

הם אולי נראים חסרי טעם ותפלים, אבל הם יכולים להיות ערבים לחיך וטעימים כאשר הם מבושלים כראוי: טופו ומוצרים אחרים המכילים איזופלבונים סויה יכולים להקל על תסמיני גיל המעבר ובכללם גלי חום [1]. כמו כן, טופו מוסיף ברזל וסידן החיוניים לתזונה שלך. הוסיפי חלב סויה לדגני הבוקר שלך; בשלי רצועות טופו מוקפצות לארוחת ערב טעימה; או התענגי על פולי סויה מלאים עם מעט מלח עליהם – הם מהווים תחליף מהנה לחטיפים המזיקים לבריאות כמו צ'יפס! [1] http://www.webmd.com/menopause/guide/soy-for-menopause-symptoms-topic-overview

מברזיל: התענגי על מספר אגוזי ברזיל כדי לקבל חלבון ורמות סוכר מאוזנות בדם

האגוזים הטעימים להפליא האלה מגיעים מדרום אמריקה. הם עשירים בחלבון, ויכולים לסייע לאזן את רמות הסוכר בדם [1]. צריכה מתונה של אגוזים יכולה גם לווסת את חילוף החומרים ולסייע לך לשמור על משקל בריא [2]. אם את לא יכולה למצוא אגוזי ברזיל, אגוזי מלך, פיסטוקים ושקדים מהווים גם הם חטיפים בריאים ואידיאליים, עם אותן השפעות מועילות. [1] http://www.diabetes.co.uk/news/2014/aug/tree-nuts-linked-to-better-blood-sugar-control-in-type-2-diabetes-93477545.html [2] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3257681/

יפן: תה ירוק או לבן עשירים בנוגדי חמצון הנלחמים בהזדקנות

Neovadiol Concentrate with white teaעשירים בנוגדי חמצון רבי עוצמה הנלחמים ברדיקלים חופשיים אשר מזיקים לעור וגורמים להזדקנותו [1], תה ירוק ותה לבן הם משקאות מסורתיים ביפן – שם תוחלת החיים הממוצעת ארוכה במיוחד. על מנת לסייע לשמור על העור שלך זוהר ורענן ולהפחית את סימני ההזדקנות, התענגי על תה ירוק ולבן, חם או קר, על בסיס יומיומי. ניתן להשיג תוספי תה ירוק בבתי מרקחת ובחנויות מזון בריא. [1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17665865

הודו: תרופות איורוודיות נגד חוסר שקט וגלי חום


בהודו, תרופות "איורוודיות" מסורתיות מציעות הקלה בתסמיני גיל המעבר כמו גלי חום ואי-שקט. העקרונות של המסורת הקדומה הזו יכולים להנחות אותך במילוי עגלת הקניות שלך. הימנעי מתבלינים חריפים, צ'ילי ופלפל אדום חריף, וממזונות אחרים אשר מעלים את חום הגוף שלך, ומלאי במקומם את הסל שלך ביוגורט צונן, נענע ומנגו טריים כדי להכין לאסי – המשקה ההודי המסורתי והטעים. בנוסף, הסידן ביוגורט חשוב לבריאות העצמות בגיל המעבר. אורז מלא ומזונות במרקם קרם, אלקליין {מסייעים לשמור על איזון חומציות-בסיסיות בגוף}גם הם מומלצים עפ"י עקרונות האיורוודה.

מוצרי הדגל שלנו

הנקראים ביותר

טיפוח גוף

גלי חום בלילה: איך לא להזיע, להישאר רגועה, ולישון שנת יופי מיטבית

בעיקר בשלבים המאוחרים יותר של גיל המעבר, גלי חום יכולים לשבש את שנתך ולמנוע ממך לקבל את המנוחה שאת כל כך זקוקה לה, החיונית למיטביות שלך ולעור יפהפה. 5 העצות האלו תסייענה לך להירגע ולישון את שנת היופי שלך – כדי שכשתתעוררי למחרת תיראי ותרגישי רעננה.

לקריאת המאמר

go to top