הרשמה לדיוור של Vichy

עדכונים, הטבות, טיפים וכל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול לגבי טיפוח העור
מחכה לך בתיבת המייל!

5 הרגלים טובים כדי להתניע את הבוקר שלך

אחרי הצלצול הששי של השעון המעורר, האם את סופסוף קמה ויוצאת מהמיטה? הגיע הזמן לשנות את שגרת הבוקר שלך! להלן 5 העצות שלנו איך להתעורר בתחושה מיטבית כדי להתחיל את היום בדרך הטובה ביותר.

עצה מס' 1: תכניסי את האור לחדר

שמת לב בוודאי שקשה יותר להתעורר בחורף. מדוע? בגלל היעדר האור. כדי שהרגע הזה יכאב פחות, כדאי לך לשקול לפתוח את הווילונות ברגע שהשעון המעורר מצלצל, גם אם את חוזרת למיטה למספר דקות נוספות. עובדה: אור היום שולח אותות עירנות למוח שלך. מסיבה זו, מכשירי טיפול באמצעות אור נמצאים בשימוש כה נרחב בארצות הצפון, שם השמש נוטה להתחבא. לכן, כדי שתוכלי לצאת ברוגע מהמיטה, למה שלא תשאבי מכך השראה ותשקיעי בשעון מעורר המדמה את אור השחר?

עצה מס' 2: שתי כוס תה

כשאת מתעוררת, חשוב להחזיר נוזלים לגוף עם משקה חם כמו תה. כאשר שותים אותו על קיבה ריקה, הוא ממריץ את סילוק הרעלנים ומסייע לייפות את העור שלך. תה ירוק, תה שחור או תה לבן כולם עשירים בחומרים נוגדי חמצון, יתר על כן, יש להם יתרון נוסף בהיותם דלי קלוריות. ואם לא תה, את יכולה לבחור במיץ לימון (אורגני) מהול בכוס מים חמים, כפי שנהוג ברפואה איורוודית {רפואה הודית עתיקה}. המשקה הזה מחזק את המערכת החיסונית ונותן לך אנרגיה, הודות לתכולת הויטמין C שלו.

עצה מס' 3: סיימי את המקלחת שלך בזרם של מים קרים

עוד מתחת לשמיכה, את חולמת על דבר אחד: מקלחת חמה. היא אמנם יכולה להרגיע אותך ולהרפות את השרירים שלך, אבל היא לא ממריצה במיוחד. כדי לעורר את עצמך בעדינות, תתקלחי במים חמים ולאחר מכן תסיימי את המקלחת עם זרם של מים קרים שיעוררו וימצקו את העור שלך. יתרונות אחרים? המים הקרים מפעילים את מחזור הדם, מהדקים את הנקבוביות ומסייעים להילחם בעור נפול. קדימה, נראה אותך!

עצה מס' 4: תאכלי טוסט ממריץ

במקום לצלול לתוך צנצנת הריבה, כדאי שתשקלי למרוח על הטוסט שלך מזון בריא שהוא טעים באותה מידה ועשיר בחלבונים, סיבים וויטמינים. להלן 3 רעיונות שאניני טעם מעריצים: - כפי שנהוג באנגליה, תערבבי חלבונים עם סיבים ותניחי על הטוסט שלך ביצת עין ופרוסות של עגבניה מטוגנת קלות. - אם לא, אזי טוסט אבוקדו, כפי שתושבי קליפורניה העלו באינסטגרם, ימלא את המצברים שלך. תוכלי לקבל באינסטגרם רעיונות למתכונים נפלאים בהאשטאג: #avocadotoast. - מתחשק לך גרסה מתוקה? תמרחי על הטוסט שלך שכבה דקה של חמאה מלוחה והניחי מעליה מספר פרוסות בננה. אם תשלבי ביניהם, מרכיבים אלה יסייעו להגביר את האנרגיה שלך ויגבילו את הרצון לאכול חטיפים, כך תימנעי מהצורך המגונה לנשנש בשעה 11 בבוקר! עצה מהעורך: תבחרי לחם דגנים מלאים. הוא מכיל קליפת חיטה וכמות גדולה יותר של מינרלים, והוא משביע יותר.

עצה מס' 5: תלכי לעבודה ברגל

רכבת תחתית, עבודה, שינה ... תשני את הדברים! אם את יכולה, תלכי לעבודה ברגל, או שתרדי כמה תחנות לפני התחנה הסופית שלך. בזכות ההליכה, את עושה פעילות ספורטיבית, נרגעת, ונמנעת מפקקי תנועה מלחיצים. זהו גם הזמן המושלם לשלוט בנשימה ולהרגיע את המוח מכל המתחים! תשאפי אוויר כל צעד רביעי, ותוציאי אותו כל צעד חמישי. ותשמרי על קצב ההליכה. כמו כן, התרגול הזה יאפשר לך לשפר את יכולת הריכוז ואת הזיכרון שלך.

מוצרי הדגל שלנו

הנקראים ביותר

סגנון חיים

רשימת קניות המיועדת לגיל המעבר: מסע עולמי במזונות המעניקים איזון הורמונלי

בגיל המעבר, מזונות מסוימים יכולים להרגיע סימפטומים {תסמינים} כמו גלי חום, ואילו אחרים יכולים להחמיר אותם, בעוד קיימים מזונות נוספים אשר פועלים כדי לתקן את העור ולהגן עליו מפני ההזדקנות. רשימת הקניות הזו המיועדת לגיל המעבר כוללת מזונות טעימים ובריאים מכל רחבי העולם שיגרמו לך להיראות ולהרגיש במיטבך.

לקריאת המאמר

טיפוח גוף

גלי חום בלילה: איך לא להזיע, להישאר רגועה, ולישון שנת יופי מיטבית

בעיקר בשלבים המאוחרים יותר של גיל המעבר, גלי חום יכולים לשבש את שנתך ולמנוע ממך לקבל את המנוחה שאת כל כך זקוקה לה, החיונית למיטביות שלך ולעור יפהפה. 5 העצות האלו תסייענה לך להירגע ולישון את שנת היופי שלך – כדי שכשתתעוררי למחרת תיראי ותרגישי רעננה.

לקריאת המאמר

go to top