אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

איך לקבל עור אידיאלי, זוהר וקורן 24 שעות ביממה: שגרת הטיפוח שלך עבור יופי ללא הפסקה

כדי לקבל עור זוהר במשך 24 שעות, סדרת אידיאליה היא השותף שלך. בבוקר, בצהריים, אחר הצהריים או במשך שנת הלילה העמוקה שלך, כאן תלמדי איך לבנות את שגרת הטיפוח שלך עבור עור יפהפה נון-סטופ.

איך לקבל עור אידיאלי, זוהר וקורן 24 שעות ביממה: שגרת הטיפוח שלך עבור יופי ללא הפסקה

שגרת טיפוח עור יוצאת דופן מאפשרת לך לקבל עור פנים זוהר ובריא, עשרים וארבע שעות ביממה. השפעת המוצרים לא נעלמת או מתפוגגת אחרי כמה שעות, נהפוך הוא, הם פועלים ללא הרף כדי לחשוף את היופי והזוהר הטבעיים של עורך.

7:30 בבוקר: תחדשי את עורך ותגני עליו עבור מראה זוהר לאורך כל היום

כאשר את מתעוררת, את רוצה להעניק לעורך את כל מה שהוא זקוק לו כדי להתמודד עם כל הלחצים והמתחים – בין אם הם קשורים לעבודה או נגרמים מהסביבה – העומדים בפנייך. כדי לשקם, לחדש, לרענן את עורך ולהגן עליו, וכדי להעניק לו מראה קורן וזוהר 24 שעות ביממה, השתמשי בבוקר בקרם אידיאליה לעור יבש ולעור רגיל או בקרם אידיאליה לעור מעורב עד שמן  המועשרי במרכיבים פעילים - תמצית תה קומבוצ'ה, ויטמינים ומים מינרלים של וישי - המוצרים האלה הם השותפים הנאמנים שלך עבור עור יפהפה לאורך כל היום. הם מעניקים עור פנים מלא בלחות, אחיד וזוהר, ומצמצמים את הקמטוטים והנקבוביות.

14:00 תתחילי את שעות אחר הצהריים: תרענני ותעוררי את עורך עם המים הטרמליים של וישי

הלחצים, המתחים והתובענות של הבוקר גרמו לעור שלך להרגיש ולהיראות עייף – וכאשר נוסף על כך מזג אוויר חם – את זקוקה להתרעננות נוספת. מגיע לך להתענג באמצע יום העבודה ממספר התזות ממריצות ומעוררות מהמים הטרמליים של וישי – הן תרעננה באופן מיידי את עור הפנים שלך ותחדשנה את הזוהר הטבעי שלך.

21:30: תזיני את העור ותשיבי לו את נעוריו עם Skin Sleep

מותשת מיום מעייף וקשה בעבודה? ישנה שינה טרופה? המוצרים הטובים ביותר לטיפוח העור בלילה לא רק משיבים לחות לעור, אלא גם מעניקים לו את היכולת להשתקם מהלחצים והמתחים היומיומיים, כדי שתוכלי להתמודד עם היום למחרת עם עור במראה צעיר וזוהר. Idéalia Skin Sleep "אידיאליה סקין סליפ" מותאם במיוחד כדי לסייע לתקן ולחדש את העור. אם את סובלת מנדודי שינה ומעוניינת לטפל בסימנים של חוסר שינה – בכללם עור פנים שנראה עמום, בגוון "אפור" – עלייך להקפיד לכלול את "סקין סליפ" בשגרת הטיפוח שלך עבור עור יפהפה במשך 24 שעות. הפורמולה שלו, המכילה תרכובת של חומצה גליציריזית, חומצה היאלורונית וקפאין, מפחיתה את סימני העייפות, ומעניקה לעור שלך בבוקר למחרת מראה זוהר, אחרי מנוחה טובה, גם אם התהפכת מצד לצד כל הלילה.

המוצרים המומלצים שלנו

מים טרמליים

מים טרמליים

go to top