אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

איך תשתמשי כיאות במוצרים נגד קמטים

כאן תלמדי איך להשתמש באופן הטוב ביותר במוצרים נגד קמטים לטיפוח העור כמו למשל קרם יום, קרם לילה וסרום, כדי למקסם את יעילותם של המרכיבים הפעילים.
אם תקדישי מספר דקות כדי למרוח את המוצרים שלך לטיפוח העור באמצעות טכניקה של עיסוי עצמי, תבטיחי ספיגה מלאה של הקרם/סרום בעור: כך תעכבי את סימני ההזדקנות, ואת הקמטוטים והקמטים הבולטים, הנראים, ותטפלי בהם.

הדרך הטובה ביותר למרוח קרם יום וקרם לילה נגד קמטים

כאשר את מורחת את קרם היום ואת קרם הלילה שלך, את יכולה גם ליהנות מהיתרונות של עיסוי עצמי על מנת לעכב את הופעת הקמטים והקמטוטים ולטפל בהם.
- מרחי כמות בגודל אפון מהקרם על הלחיים, המצח והצוואר שלך. החליקי את הקרם עם הידיים שלך, האחת אחרי השנייה, ממרכז הפנים כלפי חוץ. - הקפידי שהתנועות תהיינה כלפי מעלה, חלקות אך נמרצות. חזרי 6 פעמים על כל אזור: מהסנטר לקו הלסת, מזוויות הפה לעבר האוזניים, מהשפה העליונה לעבר החלק העליון של האוזניים, מהלחיים לרקות ומהגבות לקו השיער. אל תשכחי את הצוואר ואזור המחשוף {דקולטה}, מרחי את הקרם מהסנטר לעבר החזה בתנועות מחליקות כשאת מחליפה בין הידיים לסירוגין. הטכניקה הזו מבטיחה ספיגה מלאה של הקרם, ובנוסף, מעניקה עיסוי מהדק וממריץ לעור.

INSIDE-IMG-How-to-apply-your-anti-wrinkle-products

הדרך הטובה ביותר להפיק את המרב מהסרום נגד קמטים שלך

סרום 10 סופרים של וישי Vichy Serum Supreme 10 פותח ספציפית כדי להתמקד בסימני ההזדקנות, כמו קמטים, עור יבש ועור רגיש, עוד לפני שהם הופכים להיות ברורים וגלויים לעין. פעולת הסרום משלימה את שגרת טיפוח העור הרגילה שלך. מאחר שהוא מכיל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים, העור שלך זקוק למספר טיפות בלבד מידי בוקר וערב. עצה מס' 1 עבור שימוש מהיר וקל בבוקר - הניחי 2 טיפות מהסרום בכף ידך או ישירות על הלחיים שלך. - כדי להבטיח ספיגה מלאה, החליקי את הסרום לתוך העור באמצעות תנועות מחליקות כלפי מעלה והחוצה. התחילי בלחיים, בסנטר ובאזור הרקות, ואח"כ על המצח. סיימי בצוואר.
עצה מס' 2 הקדישי זמן ארוך יותר בערב - כדי שהסרום יפעיל את מחזור הדם הנימי {מיקרו-סירקולציה} ויפעל באינטראקציה עם התאים, השתמשי בתנועות טפיחה קלות, אופקיות וארוכות באמצעות קצות אצבעותייך. הקפידי לעסות את אזורי הפנים בהתאם לסדר המצוין לעיל וסיימי באותן תנועות מחליקות, יד אחת אחרי השנייה, באמצעות החלק השטוח של האצבעות שלך.

המוצרים המומלצים שלנו

נאובדיול מגיסטרל אליקסיר<br />תמצית שמנים מזינים להתחדשות העור

נאובדיול מגיסטרל אליקסיר
תמצית שמנים מזינים להתחדשות העור

מסייע לטיפול במראה עור עייף, חסר לחות ועמום,

30 מ"ל

go to top