אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

הגנה מהשמש: מצאי את טיפוח העור המתאים

תוכלי למצוא את טיפוח העור המתאים ביותר לך ולמשפחתך כאשר תביני שהעור שלך נחשף לקרניים אולטרה סגולות בדרכים שונות, בהתאם למיקום ולפעילות שלך.

הגנה מהשמש: מצאי את טיפוח העור המתאים

שמש, ים וחול


כאשר מדובר בחופשה משפחתית או סתם יום של בילוי בחוף הים, מריחת קרם הגנה מפני השמש – שוב ושוב  - היא חיונית. מדוע יש למרוח את קרם ההגנה שוב ושוב? הרחצה בים והשהות בחול יכולות להסיר את קרם ההגנה, ולהותיר את העור שלך פגיע לקרניים אולטרה סגולות, אשר יכולות להיות חזקות במיוחד בקרבת המים בשל ההשתקפות. הימנעי מחשיפה אינטנסיבית בשעות השיא (10:00-16:00).
רוח חזקה על חוף הים, בשילוב עם התחושה המעקצצת של חול ומי מלח, עלולה להגביר את הרגישות של עור רגיש. רוח יכול גם להסוות את העוצמה האמיתית של הקרניים האולטרה סגולות, מאחר שאת עשויה לא להרגיש את החום על העור שלך. השתמשי בתחליב לחות עם מקדם הגנה SPF גבוה כדי להעניק לחות אפילו לעור רגיש ולשמור עליו רגוע ומוגן.

פעילויות וסידורים במשך היום


ההליכה שלך לעבודה או הפסקת הצהריים יכולות להותיר את העור שלך פגיע לקרניים אולטרה סגולות. גם ישיבה ליד חלון ביום שמש יכולה לגרום נזק לעור, מאחר שהקרניים האולטרה סגולות יכולות לחדור מבעד לזכוכית. 80% מהגלים המזיקים האלה חודרים גם מבעד לעננים, ולכן אפילו ביום מעונן עלייך למרוח קרם עם מקדם הגנה.

כדי להגן מפני נזקים לטווח קצר ולטווח ארוך, עלייך לכלול מוצרי טיפוח להגנה מפני השמש בשגרת היופי היומיומית שלך. קרם הגנה המעניק גימור מאט ימנע מעור הפנים שלך את המראה המבריק, ויגן על העור שלך מפני קרניים אולטרה סגולות שיכולות באופן מפתיע להיות חזקות, גם בסביבה עירונית.

פיקניק עם חברים


שעות אחר הצהריים שטופות שמש הן זמן מושלם לפיקניקים עם חברים או לבילוי עם חברים על המרפסת. אבל כשאנחנו שקועות בפטפוטים קל לנו לא לשים לב שאנו חושפות את העור שלנו לשמש. עור רגיש, ואזורים בגוף שרק לעתים רחוקות נחשפים לשמש כמו אזור המחשוף והעורף, יכולים להיות הראשונים להגיב. תחליב מרגיע יבטיח לחות מקסימלית ותחושה של נוחות מתמשכת. לפנים שלך, קרם הגנה המעניק גימור מאט או קרם לחות עם תוספת של מקדם הגנה
SPF ימנעו את המראה המבריק ויגנו על העור, ובנוסף ניתן למרוח אותם מתחת למייקאפ.

ספורט בשמש


השמש לא צריכה להרוס את התוכניות שלך לריצה רק בגלל הקרניים האולטרה סגולות. אולם, את צריכה להיות מודעת לכך שזיעה יכולה להסיר את קרם ההגנה, ולהותיר את עורך ללא הגנה מפני השמש. מריחת מוצרים מסוימים להגנה מהשמש על עור מזיע יכולה להשאיר פסים לבנים שמנוניים, והמוצר לא נספג בעור. קרם לחות קליל ורענן להגנה מהשמש יכול לצנן ולרענן את הגוף שלך ולהגן עליו לפני ובמהלך הפעילות הספורטיבית. למקומות, היכון, צאי!

go to top