אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

כאשר הלחצים והמתחים נראים על העור שלך: איך לקבל בחזרה עור מושלם

בעולם המהיר של היום, לחצים ומתחים יכולים לגבות מחיר כבד מאיכות החיים שלך – ומהעור שלך.

כאשר הלחצים והמתחים נראים על העור שלך: איך לקבל בחזרה עור מושלם

חיים מהירים: איך אורח החיים שלך משפיע על עורך

ימים ארוכים, עמוסים במשרד, שינה ירודה, ונסיעות מעייפות, כולם עלולים להוביל לתשישות - אשר גורמת לעור שלך להיראות עייף ועמום. הדרישות המהירות והבלתי מתפשרות של החיים המקצועיים משפיעות במיוחד על נשים בנות 40 ומעלה, מאחר שהן עלולות להאיץ ולהחמיר את השינויים הטבעיים בעור. הגיע הזמן להעניק לעור הפנים שלך את האנרגיה והחיוניות להן הוא זקוק כדי להשיב לעצמו את הזוהר המושלם. כאן תמצאי את הדרכים איך לעשות זאת.

אידיאליה: הפתרון שלך לטיפוח עור שלא ניכרים עליו הלחצים והמתחים

שלא כמו מוצרים רבים לטיפוח עור אנטי אייג'ינג אשר מבטיחים עור פנים "מושלם" אבל לא מצליחים להתמודד עם העובדה שיש לך מגוון רחב של צרכים - מהחלקת הקמטוטים ועד נטרול הברק השמנוני ושיקום הזוהר – סדרת אידיאליה מציעה את כל היתרונות הללו, ועוד יותר. בין אם את סובלת מבעיות של עור יבש וזקוקה ללחות אינטנסיבית, או אם את בעלת עור מעורב ומחפשת מוצר שיכול גם להחדיר לחות וגם למנוע את הברק השמנוני, תיווכחי ששגרת הטיפוח עם המוצרים בסדרת אידיאליה היא שגרת הטיפוח המושלמת לעור שלך ולצרכים המיוחדים שלו.

"סקין סליפ": מראה רענן וצעיר – גם אחרי שנת לילה קצרה מידי

כולם יודעים ששינה ירודה יכולה להיות סימפטום של מתחים ולחצים - אבל היא יכולה גם להחמיר אותם, ולגרום לעור הפנים שלך להיראות אפור ועייף. סקין סליפ של אידיאליה הוא קרם לחות אנטי אייג'ינג המיועד ספציפית לתקן את העור שלך ולהפחית את סימני העייפות הניכרים לעין. הפורמולה שלו, המוגנת ע"י פטנט, מכילה חומצה גליציריזית, חומצה היאלורונית וקפאין כדי להמריץ ולעורר את עורך אחרי שנת לילה קצרה מידי – הוא מעניק לך מראה זוהר, כמו אחרי מנוחה טובה, כדי שתוכלי להתמודד בביטחון עם היום העומד בפנייך.

go to top