אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

מה זה בכלל עור "מושלם"?

קמטים וקמטוטים מהווים לעיתים קרובות מקור דאגה עיקרי בטיפוח העור – אבל כשהנשים הפעילות של היום מדברות על עור יפהפה הן מחפשות זוהר ואיכות עור טובה יותר ולא מבקשות להחזיר את השעון לאחור.

מה זה בכלל עור "מושלם"?

עור מושלם: בהתאמה אישית עם אידיאליה

מוצרים לטיפוח עור הפנים מבטיחים בדרך כלל עור "מושלם" – אבל מה פירוש המושג הזה? לקבל עור מדהים פירושו לחשוף את הזוהר והרכות הטבעיים של עור הפנים שלך, כדי שתיראי נפלא בכל גיל – מבלי להתפשר על המושג הסטנדרטי של מושלמות. עם אידיאליה, שגרת טיפוח העור המושלם הופכת להיות מותאמת אישית. לא משנה מהו סוג העור שלך או מהו מקור הדאגה העיקרי שלך, את תחשפי מרקם עור מעודן, גוון אחיד ואת הזוהר האידיאלי שלך.

מזין ומחליק עור יבש

אם את מודאגת מעור יבש, הפורמולה לעור יבש של אידיאליה פותחה ספציפית כדי להחדיר לחות עמוקה לעור פנים חסר לחות. קרם היום מועשר בחמאת שיאה מזינה ובתמצית תה קומבוצ'ה, אשר מרככים עור גס ומחוספס או אזורים יבשים, ומשיבים את האור והזוהר לעור פנים עמום. זהו קרם לחות אנטי-אייג'ינג אידיאלי, המסייע להחליק ולמלא קמטוטים ומעניק לעור שלך מראה זוהר, צעיר יותר.

עור רגיל: כדוריות זעירות מרככות עבור גימור אולטרה-חלק

קרם היום לעור רגיל אידיאלי כאשר את רוצה לשלב לחות עם זוהר רענן, לאורך כל היום. הפורמולה שלו מכילה תמצית תה קמבוצ'ה, וכדוריות זעירות מרככות, אשר מעניקים לעור שלך מראה קורן, אחיד יותר עם זוהר רך וטבעי. 

go to top