אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

שאלות נפוצות: סרום, השומר האישי והצמוד של העור שלך, בכל גיל.

נגד קמטים, מחדיר לחות, נגד פגמים, משפר ומייפה את העור, ממצק {נגד רפיון}... תוכלי למצוא סרום לכל רגע בחיים. לטיפוח העור אשר מגן על עורך וחושף את יופיו.

שאלות נפוצות: סרום, השומר האישי והצמוד של העור שלך, בכל גיל.

הסרום הגיח אל עולם היופי לפני מספר שנים מאסיה, ובהדרגה פיתה את כל שוחרות היופי {ביוטיסטות beautista} ושבה את ליבן. יתרונותיו: ריכוז גבוה של חומרים מטפחים, הוא משלים את הפעולות של קרם יום ו/או לילה. מה הסרום עושה: מגביר את הלחות של עור הפנים או נלחם בפגמים, מסלק את הרעלים מהעור, פועל נגד קמטים, ואפילו חושף את זוהר העור... מהר מאד, הסרום חולל מהפכה בשגרות היופי של הנשים ברחבי העולם, והפך לשומר האישי והצמוד של יופיו של עור הפנים בכל גיל.

סרום בגיל 20: מגביר את לחות העור

יש שיגידו שהעור שלך בשנות ה-20 לחייך אינו זקוק לכל עזרה כדי לשמור על המראה הצעיר והזוהר שלו. טעות. גם אם אקנה הנעורים שלך הוא נחלת העבר, את עדיין צריכה להמשיך לטפח את עור הפנים שלך. לכן, מומלץ לך להשתמש בסרום מחדיר לחות לפני השימוש בקרם לחות ליום. רופאי עור מסכימים שהחדרת לחות לעור הפנים הופכת את העור לחזק יותר, יפה יותר וזוהר יותר.

סרום בגיל 30: עבור עור מושלם

בילוי עם חברים, ישיבות הנהלה, עבודה חדשה, שלבי ההתחלה של משפחה חדשה...את חיה את החיים במסלול המהיר. בכל מצב, אורח החיים שלך משפיע על היופי של הפנים שלך. כדי להתמודד עם הפגמים הקטנים שיכולים לפגום ביופיו של עור הפנים שלך, מומלץ לך להשתמש בסרום שמחדש עור עייף ומשפר את מראה העור. כאשר עור הפנים רענן, בגוון אחיד יותר, תווי הפנים רגועים יותר והנקבוביות מהודקות.

סרום בגיל 40: כדי לדחות את הופעת הקמטים

כיום, גיל 40 נחשב לגיל היפה. את יכולה להישאר צעירה ודינאמית, אבל עור הפנים שלך לא תמיד תואם את הלך הרוח הנמרץ ומלא החיים שלך. מדובר בקמטים המופיעים בזוויות העיניים, סביב הפה או על המצח ובין הגבות... ולא קמט אחד או שניים. הגבירי את יעילותו של הקרם נגד קמטים שלך עם סרום אשר פועל ספציפית נגד קמטים ונגד כל סימני ההזדקנות.

סרום בגיל 50 ומעלה: כדי להתמודד עם השפעות גיל המעבר

עם השנים, אנו עדים להאטה כללית בחילוף החומרים {מטבוליזם} של העור. המראה שלו יבש יותר, עמום יותר, פחות מוצק, פחות חלק... מחקר קליני* הוכיח שעור יבש הוא אחד הסימנים המאפיינים את שלב הפוסט-מנופאוזה. מומלץ לך להשתמש בסרום מחדש המועשר בשמן טבעי (כמו שמן סובין אורז) או חמאת שיאה, שפועל גם למען מיצוק וצפיפות העור. * מחקר קליני שנערך ע"י חטיבת המחקר של לוריאל בשיתוף עם הצוות של פרופ. לברי Labrie מביה"ח לאבל Laval, קוויבק.

go to top