אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

תרגישי בריאה ונמרצת: 3 עצות לעור מושלם

גלי 3 עצות פשוטות לטיפוח יומיומי של עורך. המטרה: עור קורן וזוהר בכל מקום, בכל מצב.

תרגישי בריאה ונמרצת: 3 עצות לעור מושלם

אפס פגמים באופק, עור פנים עשיר בויטמינים, עור רך כעורו של תינוק... אבל איך הנשים האלו מצליחות להפגין עור כה זוהר וקורן בכל מצב? הסוד (למזל אין יד ורגל בכל הקשור אליו...) הוא שהן מטפחות את הפנים שלהן מידי יום ביומו. להלן 3 עצות איך לקבל עור זוהר וקורן.

עצה מס' 1: ניקוי העור

חלקיקים מזוהמים, טבק, זיעה, עור מת ... במשך היום, זיהום מצטבר על הפנים, מתחמצן ומונע מהעור לנשום. כדי לשמור על מראה בריא, עור הפנים חייב להיות נקי לחלוטין. עלייך להשתמש במסיר איפור מידי יום ביומו - גם אם את לא מתאפרת. המרקמים החדשים של המוצרים האלה, כגון ניקוי מים מיסלריים, הם אידיאליים להסרה יעילה של הזיהום, והם מתאימים לעור מעורב עד שמן וגם לכל סוגי העור הרגיש. ניקוי מים מיסלריים מעניק נוחות לעור והוא יעיל יותר בהסרת עודפי הסבום. לניקוי יסודי יותר, הוסיפי ג'ל ניקוי לשגרת הטיפוח שלך. הודות למרכיבים נוגדי זיהום או נוגדי פגמים, העור שלך רענן ונקי לחלוטין. בנוסף, השתמשי פעם בשבוע בתכשיר פילינג עם גרגרים זעירים, על מנת להמריץ את התחדשות האפידרמיס.

עצה מס' 2: החדירי לחות לעור שלך בכל שלב בחייך

רופאי עור מסכימים: לחות היא המפתח לעור חזק יותר ויפה יותר. לכן, אל תשאירי לעולם את עורך צמא ללחות. בין אם את בים, במשרד, רק התעוררת משנתך, בת עשרים או חמישים ... בכל רגע בחיים שלך, עלייך להעניק לחות לעור. איך? עם קרם יום ו/או קרם לילה (המתאימים לסוג העור שלך). ואם את לא רוצה להיפטר מהקרם נגד קמטים האהוב עליך, השתמשי בסרום מחדיר לחות. בנוסף, העניקי לחות לעור שלך על ידי שתייה של לכל הפחות 1 עד 1.5 ליטרים של מים ליום. את יכולה גם להתיז על הפנים שלך מים מינרליים, אחרי פעילות גופנית, למשל, או בעבודה כאשר המזגן מייבש את הפנים שלך.

עצה מס' 3: העניקי תשומת לב מיוחדת לאזור סביב העיניים

קמטוטים זעירים כתוצאה מיובש, עיגולים כהים כחלחלים, עפעפיים נפוחים ... העיניים הן שנפגעות בקלות רבה ביותר, וחושפות את העייפות והתשישות של החיים היומיומיים, היות שהעור סביבן הוא דק יותר ורגיש יותר. ומאחר שכיום, יופיין של העיניים הוא מקור דאגה מרכזי בקרב הנשים, יש למרוח מוצר טיפוח ספציפי על קווי המתאר של העיניים על מנת לחשוף עור באיכות מושלמת. מרכיבים נגד קמטים, קונסילרים או קרמי לחות מסייעים לעורר את קווי המתאר של העיניים ולשמור על המראה הצעיר שלהן. כדי להקל על עיניים עייפות, הניחי את המוצר לטיפוח העיניים במקרר. בהשפעת הקור (אשר מפעיל את מחזור הדם הנימי - מיקרו-סירקולציה), הנפיחות תיעלם וקווי מתאר העין יהיו בהירים יותר.

עצה נוספת כבונוס: במונחים של צריכת המזון שלך, תחשבי על מזונות שטובים לעורך. מזונות מסוימים, עשירים בנוגדי חמצון, מסייעים לעור להילחם באנטי אוקסידנטים.

המוצרים המומלצים שלנו

פיורטה טרמל ג'ל ניקוי מרענן

פיורטה טרמל ג'ל ניקוי מרענן

אקוואליה טרמל ג'ל עיניים

אקוואליה טרמל ג'ל עיניים

go to top