עור עייף? 5 דרכים להיפטר ממנו
עם
ליאת גולן
מומחה ל: בלוגרית איפור וטיפוח
חזור

חמש דרכים מפתיעות למראה עור רענן יותר

מי מאיתנו לא היה רוצה עוד כמה שעות ביממה, שאולי יעזרו לנו במרדף הבלתי פוסק אחרי המטלות היומיות? אורח החיים המודרני והעמוס מזמן לנו עודף משימות, ולפעמים נדמה שאנו נמצאים במרדף אחרי הזמן.. לא פלא שרובינו סובלים מחוסר שעות שינה, ועיגולים שחורים מתחת לעיניים כבר מזמן לא רק נחלתם של אמהות טריות או סטודנטים בתקופת מבחנים.

חוקרי שינה ממליצים לנו לישון בין 7-9 שעות שינה בלילה כדי לשמור על רעננות ואנרגיה, אבל ביננו, למי יש כל כך הרבה זמן לבזבז? היום קצר והמשימות מרובות.. רובינו מנסים להשלים שעות שינה בסופש או חופשים, וגוררים עייפות מצטברת, שלא נדבר על אותם אנשים שסדר יומם משובש לגמרי – דיילות, רופאות, אחיות.. וכמעט כל מי שעבודתו היא לא בשעות השגרתיות של 9-17..

העייפות הזו באה לידי ביטוי גם בעור הפנים... כן, יש קשר הדוק בין שינה למראה עור רענן. בכל זאת, אז מה יש באפשרותינו לעשות כדי לא להראות כמו פנדה עייפה במיוחד?

ריכזתי לכם 5 טריקים שיעזרו לכם להיפטר ממראה עייף גם בלי קונסילר (;

1. קרח – כידוע קרח יכול להפחית נפיחות. בפעם הבאה שאת קמה עם עיניים נפוחות ואדומות מחוסר שינה, נסי לקחת קובית קרח ופשוט לעסות אותה בעדינות על עור הפנים, בעיקר באזור שמתחת לעיניים וקרוב לאף, אלו בדכ האזורים שנוטים להתנפח. המים הקרים גם יפחיתו נפיחות וגם יספקו לחות, וזה יגרום לעיניים להראות הרבה יותר קורנות.

2. מלפפון קר – סגולות המלפפון להפחתת נפיחויות כבר ידועות מזמן, אבל יש לי טריק שמשלב 2 ציפורים במכה – פרוסות מלפפון קפוא!! פשוט להקפיא פרוסות דקות של מלפפון בשקית סנדביצ'ים, להקפיא כל זוג פרוסות בשקית, ובשעת הצורך פשוט תוציאו שקית ותניחו פרוסות מלפפון קר על העיניים לכמה דקות. נסו ותתמכרו!

3. גם שינה קצרה וממוקדת יכולה לעשות שינוי לטובה בעור, זה טריק שהייתי עושה הרבה בימים טרופים שהילדים היו קטנים וידעתי שאין לי שום אופציה להשלים כמה שעות. לפעמים לישון כ 15-30 דקות, לנמנם, גם אם לא שינה עמוקה, הגוף אוגר כוחות והעור נראה קצת טוב יותר. אז אם אתם לא יכולים להתחייב לשנת צהריים מפנקת ויש לכם יום ארוך, נסו לתפוס תנומה קצרה במקום שקט עד כמה שניתן. תתפלאו כמה אנרגיות זה נותן להמשך.

4. שתייה מרובה של מים, תגרום בכללי לעור שלכם להראות יותר חיוני. אם תשלבו את זה עם הרבה ירקות ותפחיתו מלח, העור יראה במיטבו גם אם לא ישנתם 8 שעות. איזון זה כל העניין. להשתדל לחיות אורח חיים בריא עד כמה שניתן (וללא ספק שינה טובה זה חלק מאורח חיים בריא) ואם אין אופציה לישון כמו שצריך, אז תאזנו את זה עם ״דלק״ בריא לגוף, ובראש ובראשונה הרבה מים.

5. שילוב תכשירים קוסמטיים שמכילים קפאין, שעוזרים לעור להשתקם בלילה. קרם חדש ומבטיח פרץ לשוק – אידיאליה סקין סליפ מבית וישי, הקרם הזה משלב 6 חומרים פעילים כמו חומצות חיוניות שתורמות לחידוש העור, ויטמין B3 שמשפר את מירקם העור, וקפאין… כי כידוע קפאין מעורר ותורם להפחתת נפיחויות. בנוסף, יש שמנים מסוגים שונים שבעיקר תורמים לגמישות העור. כל אלו מבטיחים לנו שגם אם איכות השינה שלנו ירודה, העור שלנו יקבל את העזרה הנחוצה לו ויוכל להתחדש, וכך נוכל לקום עם מראה רענן ועור זוהר, כאילו באמת קמנו משנת לילה מפנקת. איך לא חשבו על זה קודם?? אני התנסיתי בקרם והוא מאוד נעים למגע, מגיע במירקם ג׳לי מפנק וללא ריח, כך שהוא מתאים גם לבעלי עור רגיש. הוא מספק לחות ובשפע ואכן משווה לעור מראה זוהר וחיוני. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, מחיר מומלץ לצרכן 159 ש"ח.

 

ואני אומרת – נכון שהכי טוב (וכיף) לישון, אבל ביננו? לפעמים פשוט לא יוצא!

אז חכו רגע עם הקונסילר, ותנסו את אחת ההמלצות שלי (והכי טוב לשלב ביניהן).

אנחנו, כנראה, כבר ננוח בקבר...

 

ליאת גולן, בלוגרית איפור וטיפוח 

www.thebeauty-geek.com

:שתפו בפייסבוק