אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

הסוד מתגלה: איך תטפלי בכתמים כהים על עור הפנים בשלושה צעדים בלבד

כתמים כהים על עור הפנים,  הם עוד צורה של מה שנקרא בשפה המקצועית " היפרפיגמנטציה ", בעיית עור נפוצה ומטרידה. בין אם הכתמים נוצרו בעקבות חשיפה מרובה לשמש, אקנה או סימני הזדקנות העור, נדמה לנו לפעמים שאין לנו פתרון מלבד להשלים עם הקיום שלהם. אבל יש לנו בשורה מאוד משמחת לחלוק איתכם. יש פיתרון. והוא מתחיל ממש כאן, במדריך שהכנו עבורכם יחד עם רופאת העור ד"ר להבית אקרמן. הכנו עבורכם מדריך מלא ומקיף עם כל הטיפים והטריקים לטיפול בכתמים כהים ומניעת התפתחותם מלכתחילם.

ד"ר להבית אקרמן

אז מה זה בכלל כתמים כהים?

כתמים כהים על פני העור מתרחשים כאשר יש לנו ייצור עודף של מלנין - הפיגמנט האחראי על צבע העור. כתמים כהים יכולים לעיתים להיות בולטים ברמה כזו שאנחנו נתקשה להפחית את המראה שלהם גם בעזרת איפור, אבל אם נשתמש במוצרים הנכונים ובשגרת טיפוח מדוייקת ועקבית לאורך זמן, בשילוב טיפים של מומחי עור נוכל לסייע לעור הפנים שלנו במניעת הופעת כתמים נוספים ואיזון גוון העור הנוכחי שלנו, לגוון בהיר ואחיד יותר למראה. אז כן. זה אפשרי.

למה זה קורה לי?

לפני שנלמד איך מטפלים בכתמים על עור הפנים שלנו, קודם נבין מדוע הם נוצרים. הסיבה המרכזית והנפוצה ביותר היא כמובן חשיפה לשמש. במדינה שטופת שמש כמו שלנו, עם קיץ מלא באינסוף חופים שרק מבקשים מאיתנו להגיע ולהשתזף, אנחנו מוכרחות לדעת שחשיפה מרובה בהכרח יכולה לעודד היווצרות של כתמים כהים על עור הפנים שלנו. סיבה שכיחה נוספת היא כמובן אקנה ופצעונים, בעיקר כאלו שניסינו לטפל בהם לבד בלי עזרה מקצועית, ואותו פצע שנותר עם הזמן הפך לכתם כהה על עור הפנים שלנו.

איך אני מטפלת בכתמים האלו?

טוב ששאלת! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כתמים כהים, למרות שנדמה לנו שלא ניתן לטפל בהם, בהחלט ניתנים לטיפול. הנה הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם להשיג גוון עור בהיר ואחיד יותר.

הגנה לפני הכל

ההגנה מספר אחת נגד כתמים כהים ( ונגד כל סימני ההזדקנות האחרים ) היא קרם הגנה, ועדיף כזה עם הגנה רחבה. " אנחנו מוכרחים לראות את קרם ההגנה כמו טיפול של ממש " אומרת ד"ר להבית אקרמן, היועצת המדעית של מותג VICHY. " אם אתה לא מגן ברמה היומית על עור הפנים שלך, הפיגמנט ישאר. ולא, מייק אפ עם הגנה מהשמש ממש לא מספיק " היא אומרת ומוסיפה " כדי להשיג הגנה יעילה כמו של קרם הגנה רחב טווח, תצטרכי לשים פי 7 או 10 מהכמות שיש במייק אפ עם קרם ההגנה " לכן אנחנו מוכרחות להעניק לעור שלנו הגנה ייעודית עם קרם מיוחד לעור הפנים, ובמידה ותחליטו להשתמש במייק אפ עם מקדם הגנה, זה מעולה, אבל זה ממש לא מספיק. ד"ר אקרמן ממליצה על קרם ההגנה לפנים של וישי, הנותן מערכת סינון רחבה וארוכה יותר נגד קרני UVA וקרני UVB    בשילוב חומצה היאלורונית ומים טרמליים ממעיינות וישי.

לא. לפוצץ. פצעונים. לעולם.

יש כאלו שהתחביב האהוב עליהם, זה פיצוץ פצעונים. או בצורה העדינה יותר,  " להוציא שחורים ". בעוד שקוסמטיקאיות מוסמכות יודעות כיצד לבצע פעולות כאלו מבלי לפגוע בעור הפנים, אנחנו מוכרחים להמנע מזה. כל פעולה כירורגית כזו שאנחנו מבצעים בין אם זה גירוד או הוצאת פצעון – מעודדת היווצרות של מלנין וכך מעודדת היווצרות של כתמים כהים. ההמלצה שלנו היא תמיד לתת למומחים לטפל בבעיה, ולא לנסות לפתור אותה בעצמנו.

חומצה גליקולית שלום

אם יש לך כתמים כהים על עור הפנים, או גוון לא אחיד, חומצה גליקולית יכולה לסייע על ידי הסרה עדינה של תאים מתים על השכבה העליונה של עור הפנים, וכך בצורה איטית ובטוחה להפחית את הכתמים. כאשר התאים מוסרים, נחשף עור בגוון אחיד יותר וכתמים כהים נראים בהירים ופחות בולטים לעין. ד"ר להבית אקרמן ממליצה על אמפולות ליפטאקטיב – גליקו סי של VICHY. שכל מטרתם היא לסייע בטיפול בסימני הזדקנות ובכתמים על עור הפנים שלנו.  האמפולות מכילות שילוב של רכיבים שנבחרו בקפידה (  מים טרמליים ממעיינות וישי, חומצה היאלורונית, ויטמין C  ) והחדשנות הגדולה ביותר היא השילוב של 10% קומפלקס חומצה גליקולית עם יעילות קלינית מוכחת. לאחר חודשיים של שימוש באמפולות תוכלי לראות הפחתה משמעותית במראה הכתמים וסימני הפיגמנטציה.

לחצי כאן לקבל מידע נוסף על האמפולות החדשות לטיפול ממוקד בכתמי גיל וכתמים כהים

Glico-C

המוצרים המומלצים שלנו

אמפולות פילינג לילה גליקו-C

אמפולות פילינג לילה גליקו-C

go to top