אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

רוצה לדעת איך עושים שנת יופי?

INT_3337875708906_V1_S5_MANNEQUIN_large.jpg

כולנו מכירות את זה, כשאנחנו קמות על הצד היפה שלנו. מביטות במראה, והעור נקי ובהיר, מלא לחות, קורן וזוהר – וזה מוציא אותנו מהבית מחוייכות ומאושרות, אבל גם תוהות מה עשינו שונה הפעם שככה התמזל מזלנו?

אז הנה, מחברים את המדע למציאות בחמישה טיפים שכל אחת מאיתנו צריכה לנסות.

בואי לגלות את הטיפים הפשוטים לטיפוח העור שיסייעו לגרום לעור שלך להיראות טוב כל בוקר.

טיפ מס' 1: בלילה מנקים

הדבר הראשון והבסיסי ביותר הוא ניקוי של העור. תזכרי לנקות היטב את עור הפנים בכל לילה כדי להסיר איפור ולכלוך שהצטבר מהיום שעבר. הטיפ הזה הוא מס' 1 מסיבה ברורה - עור שאינו נקי עלול להוביל לפגמים, למראה עור עמום ולעור שנראה הרבה יותר מבוגר ממה שהוא באמת. על כן זהו השלב החשוב ביותר לפני שניסית כל פתרון אחר. לאחר הניקוי, המשיכי בשגרת טיפוח העור הלילית שלך. השתמשי במי פנים ובקרם לחות אשר עונים על הצרכים הספציפיים של סוג העור שלך. ההקפדה על שגרת טיפוח העור בלילה תסייע לעור שלך להיראות במיטבו.

INT_3337875708906_V1_S5_AMBIANCE_large.jpg

טיפ מס' 2: השתמשי בקרם לילה

קרם לילה הוא כזה שמיועד להעניק לעור שלך את כל מה שהוא זקוק לו כדי שתקומי בבוקר למחרת כאילו עברת טיפול פנים מפנק בזמן השינה. בשינה אנחנו מאבדות ליפידים  ( שומנים ) , והמטרה שלנו היא להעניק לעור הפנים שלנו לפני השינה כלים להתמודד עם זה. אנחנו ממליצות על נאובדיול מגיסטרל לילה עם פורמולה שמכילה ריכוז גבוה של שמנים עשירים באומגות, מה שמסייע לחידוש חומצות השומן ובתיקון הסימנים הנובעים מאיבוד הליפידים שמתרחש לאורך כל הלילה.

טיפ מס' 3: מסיכת פנים

בין פעמיים לשלוש בשבוע, מומלץ להשתמש במסכה לפני השינה. רגע שהוא רק שלך, שמתחיל במריחה עדינה ובעצימת עיניים ונשימות עמוקות, כדי להחזיר לעור הפנים, וגם קצת לעצמך – את מה שהיום לקח. במהלך השבוע אנחנו רצות כדי להספיק הכל, ויש משהו מרגיע ומנתק בכמה דקות האלו של טיפוח עצמי. והחלק הכי כיף, שזה לא רק משפר את עור הפנים שלנו אלא מוריד את המתח הנפשי שנוצר מהשגרה הלחוצה שאנחנו חיות בה.

3337875708906_INT_S1_V1_TEXTURE_large.jpg

טיפ מס' 4: בחרי ציפיות נכונות לכריות שלך

דרך בטוחה להעניק לעור שלך שיפור נוסף במהלך הלילה היא על ידי בחירת הציפית הנכונה. מחקרים מראים שציפיות לכריות המכילות נחושת מחומצנת יכולות להפחית את מראה הקמטים ולשפר את המראה הכללי של העור.

טיפ מס' 5: שמיכות כבדות

שמיכות כבדות הן יותר מסתם אלטרנטיבה נעימה במיוחד לשמיכת הפוך הנוכחית שלכם. על פי מחקר גישוש, ניסויים מוקדמים הראו הבטחה מסוימת בדבר הפוטנציאל שיש להן לצמצם את השפעות המתחים והלחצים הנפשיים על השכבה החיצונית של העור. מייסדתBearaby , קת'רין האם Kathrin Hamm, מסבירה, "שמיכות כובד מפעילות משקל על הגוף במהלך השינה על ידי הדמיית לחץ מגע עמוק (DTP), סוג של טיפול אשר משתמש בלחיצות יציבות להפחתת מתח וחרדה. מחקר רפואי מראה כי שינה תחת משקל מפחיתה את הפרשת הורמון הקורטיזול, הורמון הסטרס, בלילה, מפחיתה את רמות הלחץ והחרדה, ומובילה לשינה רגועה ועמוקה יותר." *


*(הערה: מחקר גישוש זה נועד להיות השלב הראשון בתיקוף הרעיון של הפעלת משקל על הגוף במהלך השינה. עם זאת, יש צורך במחקר נוסף כדי להוכיח באופן מוחלט את הפעולה של שמיכות הכובד.)

go to top