אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

גלי חום בלילה: איך לא להזיע, להישאר רגועה, ולישון שנת יופי מיטבית

בעיקר בשלבים המאוחרים יותר של גיל המעבר, גלי חום יכולים לשבש את שנתך ולמנוע ממך לקבל את המנוחה שאת כל כך זקוקה לה, החיונית למיטביות שלך ולעור יפהפה. 5 העצות האלו תסייענה לך להירגע ולישון את שנת היופי שלך – כדי שכשתתעוררי למחרת תיראי ותרגישי רעננה.

גלי חום בלילה: איך לא להזיע, להישאר רגועה, ולישון שנת יופי מיטבית

התהפכת מצד לצד כל הלילה, והתעוררת מזיעה ומודאגת. בעיקר במהלך השינה, השינויים ההורמונאליים המלווים את גיל המעבר – בפרט בשלבים המאוחרים יותר שלו – יכולים לגרום לגלי חום, אשר מונעים ממך לקבל את המנוחה לה את זקוקה ואפילו גורמים לאינסומניה {נדודי שינה}. בצעי את 5 העצות האלו כדי שטמפרטורת הגוף שלך לא תעלה, כדי שתישארי רגועה, וכדי שתוכלי לישון היטב: את תיראי ותרגישי במיטבך בבוקר.

דאגי שתהיה לך שתייה קרה ליד המיטה שלך

כוס מים קרים או תה צמחים ליד המיטה תרגיע אותך כשאת מתעוררת ומרגישה חמה מידי[1]. כדאי לך גם לשקול להניח ליד המיטה בקבוק תרסיס {ספריי} או מגבת לחה כדי לרענן את עורך אם את סובלת מהזעות לילה.

לבשי פיג'מה עשויה מבד טבעי, נושם

אם את לובשת פיג'מה מבד סינתטי כמו פוליאסטר או לייקרה, מומלץ להחליף לבגדים מבד טבעי, נושם יותר כמו כותנה אורגנית. בדים סינתטיים יכולים לאטום בתוכם את החוםולגרום לך לחוש אי נוחות, בעוד בדי כותנה או פשתן מרחיקים את הלחות ושומרים על טמפרטורת גוף תקינה. [1]

שינה עם שמיכה קלה יותר, וכדאי להחליף את המצעים

חשוב שלא תשתמשי בהרבה שמיכות או בשמיכה עבה מידי אם את סובלת מגלי חום בלילה. אם את יכולה, מומלץ לישון עם שמיכה קלה יותר. כדאי לך גם לשקול להחליף את המצעים שלך למצעים עשויים מבד טבעי כמו כותנה או פוך נוצות: הם יסייעו לך להישאר יבשה ובטמפרטורת גוף תקינה.

הירגעי ותהני משנת היופי שלך עם קרם לילה של נאובדיול

מוצרי קרם לחות ללילה עבור נשים בגיל המעבר צריכים להתמקד בבעיה של גלי חום. פרי מנופוז קרם לילה מסדרת נאובדיול, מתמקד בדיוק בתופעה הזו: הפורמולה המרגיעה שלו בעלת אפקט קירור, מעניקה תחושה מידית ומתמשכת של רעננות והקלה מהחום, ומאפשרת לך לישון את שנת היופי שלך. בו בזמן, הקרם פועל לשיפור צפיפות ומיצוק העור ומעניק לו את כל מה שהוא זקוק כדי להיראות צעיר יותר ובריא יותר בבוקר. התוצאה? את מתעוררת רעננה לחלוטין, מוכנה להתמודד עם היום הצפוי בהמשך בתחושת ביטחון מלאה.


[1] http://www.webmd.com/menopause/tc/hot-flashes-and-menopause-topic-overview

המוצרים המומלצים שלנו

go to top