אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

המים הוולקניים של וישי מיועדים לכל המשפחה

המים הוולקניים של וישי מיועדים לכל המשפחה

המים הוולקניים של וישי מיועדים לכל המשפחה

המים הוולקנייםהמינרלים אינם מיועדים אך ורק לנשים... גברים וילדים יכולים גם הם ליהנות מהרעננות שלהם ומהיתרונות שלהם. המים הופכים במהירות למוצר המלווה את כל המשפחה. להלן שלוש הוכחות.

לילדים: רעננות מיידית ובקלות

המים הוולקנייםשל וישי אידיאלים כדי לצנן פעוטות בשעות חמות במיוחד. לדוגמה, במשך נסיעה ארוכה, את תראי איך התזה אחת יכולה לשנות את חייהם של כל בני המשפחה. אכן, הודות למינרלים שלהם, המים הטרמליים של וישי מרגיעים אדמומיות וגירוי המופיעים על עורו של התינוק. הטריק שמשנה הכול: הניחי את הבקבוק במקרר (או בתוך הצידנית) עבור אפקט של רעננות מוגברת על הפנים. הילדים אוהבים את זה!

לגבר, משהו נוסף כדי להרגיע את תחושת הצריבה אחרי הגילוח

פעולה שלא דורשת כל מאמץ ושתגרום הנאה לגברים: התזה נדיבה אחרי הגילוח. המים הוולקנייםשל וישי המכילים תמהיל של 15 מינרלים, משככים את תחושת הצריבה אחרי הגילוח ומרגיעים את העור. הם פועלים בכל פעם, ואין זה משנה אם הגילוח מתבצע במכונה חשמלית או גילוח ידני בסכין.

ועבורכן הנשים, עור יפהפה עוד יותר

התזה על הפנים שלך בבוקר לפני השימוש במוצרי הטיפוח היומיומיים שלך ובערב, אחרי ניקוי הפנים, פעולה משלימה אשר מגבירה את יופיו של עורך. מלאים במינרלים, המים הוולקנייםשל וישי ממלאים תפקיד פעיל בהחדרת חמצן ולחות לעור הפנים. ניתן להשתמש בהם גם כדי לקבע את המייק-אפ.

המוצרים המומלצים שלנו

מים טרמליים

מים טרמליים

go to top