אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

כל מה שאת חייבת לדעת על מינרל 89

לא משנה מהו גילך או סוג עורך, מינרל 89 הוא תוספת מעולה לשגרת היופי היומית שלך. אלו הסיבות שבגללן חובה שיהיה לך אחד כזה בארון הטיפוח שלך!

מהו מינרל 89?

כל מה שאת חייבת לדעת על מינרל 89

מנת חיזוק לעור של וישי

מינרל 89 פותח בכדי להעניק לעור אקסטרה לחות מתבקשת כקו הגנה ראשון מפני נזקים חיצוניים. הרכיבים המזינים המצויים בו כגון גליצרין, חומצה היאלורונית ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת מחזקים, מחדשים ומגנים על העור על בסיס יומי. המרקם הקליל והמרענן שלו ויכולת ההזנה העוצמתית שלו הופכים את מינרל 89 לתוספת לחות אידיאלית לעור יבש, ללא קשר לגילך.

מחקר קליני שעקב אחר 52 נשים בגילאי 26 עד 62, מצא ש-85% מהן הבחינו שעורן מוזן יותר מיידית לאחר השימוש. 79% מהנשים דיווחו על עור מלא יותר, שמרגיש רענן יותר.[1]

[1] מחקר קליני שנערך על 52 נשים, בגילאים 26-62, כולן בעלות עור רגיש.

מינרל 89 במספרים

  • מורכב מ-89% מים וולקניים ממעיינות וישי שבצרפת, אשר מכילים 5.2 גרם של מינרלים לליטר
  • עור מוזן יותר באופן מיידי לאחר שימוש: 85%
  • עור מוזן יותר מתחת ומסביב לעיניים לאחר 28 ימים: 88%

מוצר חדשני

הפורמולה של מינרל 89 היא תוצאה של יותר מ-100 מחקרי עומק פרמצבטיים!
המוצר זכה לשמו בזכות כמות המים הוולקניים המצויים בו: 89% אחוז ליתר דיוק (לעומת 20% במרבית מוצרי וישי). המים הוולקניים של מעיינות וישי הם בעלי הרכב ייחודי במינו ומכילים 5.2 גרם של מינרלים בכל ליטר, תרכובת קשה לשחזור באופן מלאכותי במעבדה.



תוצאות מוכחות

יותר משנה של מחקרים מדעיים הובילו למציאת המרקם המושלם שמאפיין את מינרל 89 - סרום קליל ומרענן במיוחד שנספג מיידית בעור. רשימת המרכיבים המצומצמת שלו נועדה להעלות את היעילות ורמת הסבילות של המוצר לעור רגיש.

השילוב הייחודי של מרכיבים מזינים הופכים אותו למוצר מושלם לשימוש יומי ומבטיחים שעורך יישאר מוזן כשהוא נחשף לגורמים מזיקים כגון קרינת השמש, זיהום אוויר ועייפות.

אז איך משלבים אותו בשגרת היופי היומית?

מרקם ג'ל קליל של מינרל 89 הופך אותו למוצר התחלתי נהדר כשאת ניגשת למלאכת טיפוח העור. לאחר שניקית את עורך, קחי מספר טיפות של הסרום בקצות האצבעות או כף ידך ואז טפחי בעדינות על העור לקבלת בוסט מיידי של לחות. הפורמולה העדינה של מינרל 89 הופכת אותו לבטוח לחלוטין לשימוש באזור העיניים: 88% מהמשתתפות במחקר שמו לב לגמישות גבוהה יותר של העור שמתחת ומסביב לעיניים אחרי 28 ימים של שימוש מתמשך.

מינרל 89 הוא גם תוספת הגנה נהדרת לימי הקיץ החמים - את יכולה למרוח אותו לפני שאת מורחת קרם הגנה בכדי להימנע מתחושת יובש של הפנים, או כשכבה נוספת מתחת לקרם הלחות כדי להגן על העור מפני קור בעונת החורף.


go to top