אישור

אישור ביטול

תודה

סגור

איך אוכל לעזור לעור שלי בתקופת גיל המעבר? העצות הטובות ביותר לשגרת טיפוח טובה לעור

גיל המעבר הוא מסע אישי מאד והוא קשור מאד לגנים ולהיסטוריה המשפחתית שלך. אולם לצד זה יש מספר גורמים חיצוניים שאותם ניתן לנהל בעזרת שגרת טיפוח טובה לעור.

איך אוכל לעזור לעור שלי בתקופת גיל המעבר? העצות הטובות ביותר לשגרת טיפוח טובה לעור

את לא חייבת להתמודד לבד עם תקופת גיל המעבר, אנחנו כאן כדי לעזור לך להבין מה מתרחש כך שלא תישארי חסרת אונים אלא תוכלי להשיב מלחמה.

הזדקנות העור היא תוצאה של גורמים גנטיים וגורמים חיצוניים

בתקופת גיל המעבר ישנם מספר שינויים שליליים שניתן להבחין בהם, כמו יובש מוגזם, הידלדלות העור, הפרעות מיקרו-סירקולציה, ירידה ברמות קולגן וסיבים אלסטיים, גליקציה וירידה בהפרשת סבום, לעיתים במידה פחותה ולעיתים ממש בהגזמה!
החדשות הטובות הן שיש ביכולתך להפחית את התסמינים הללו של גיל המעבר בעזרת שגרת טיפוח הנכונה לעור שלך ומומלצת על ידי רופא העור שלך. לשגרת הטיפוח מספר כללים אוניברסליים:

  1. שטפי את הפנים במים מיסלריים רכים.
  2. מרחי בנדיבות על הפנים והגוף קרם לחות המכיל חומצה היאלורונית וחומרי לחות (למשל גליצרין) בכל פעם שאת מרגישה ביובש (לפחות פעמיים ביום).

שימי לב למוצרי טיפוח העשירים בסרמיד או באומגה 3 או 6 (כגון חמאת שיאה, שמן סובין אורז ושמן חריע), המסייעים לשקם את הרמות המופחתות של חומצות שומן בעור שאחראיות לגמישות ולתפקוד תקין של מחסום ההגנה של העור.

בקצב הנכון: שטפי בעדינות, מרחי בנדיבות

ייתכן שתצטרכי להשתמש גם בפילינג עדין לשימוש יומיומי כדי לספק יותר לחות לעור וכדי לעודד את חידוש התאים תוך פתיחת הנקבוביות הסתומות. בהתאם למצב העור מומלץ להשתמש באנזימטיק פילינג (enzymatic peel),פילינג להתחדשות העור (exfoliating polish) או מוצרים המבוססים על חומצה גליקולית.

השתמשי בקביעות במוצרי טיפוח העור (קרמים, סרומים) המכילים רטינול, גורמי גידול מבוססי הורמון צמחי (growth factors phyto-hormones), חומצות אמינו, ויטמינים C, E ו-A, פפטידים ומולקולות נוספות המטפלות בסימני ההזדקנות.

בנוסף, מומלץ וחשוב לפני היציאה להשתמש בקרם הגנה בעל טווח רחב על בסיס יומיומי, קרם שהוא באמת +UVA, ותמיד לזכור למרוח אותו מחדש. הרגל זה הוא בעל השפעה עצומה והוא יגן על העור שלך מפני נזקי השמש, הידלדלות עור מתקדמת והזדקנות עור הנגרמת מחשיפה לשמש (photo-aging). אז לא כדאי לדחות את זה, בסדר?

נקודות מרכזיות שכדאי לזכור בנוגע לשגרת טיפוח טובה לעור בתקופת גיל המעבר

שגרת טיפוח נכונה יכולה למנוע את השינויים ולסייע בשינויים שמתרחשים בעור בתקופת גיל המעבר. להלן המרכיבים שאת צריכה לוודא שכלולים במוצרי הטיפוח שלך:

  • מרכיבי לחות: חומצה היאלורונית, גליצרין או מרכיבי לחות אחרים.
  • קרמים, סרומים ומוצרי טיפוח נוספים: שמני אומגה, רטינול, הורמונים צמחיים (phyto-hormones), חומצות אמינו, ויטמינים C, E ו-A, פפטידים.
  • מוצרי פילינג: חומצה גליקולית.

go to top